Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 16 oktober 2011

JMMF


Elk jaar is er bij de katholieke kerk in Nijverdal een weekend dat in het teken staat van het Jan Mulder Memorial Fund (http://www.janmuldermf.nl/).
De stichting is vernoemd naar mijn oom Jan Mulder die veel goed werk heeft verricht op de Filippijnen. Helaas is mijn oom in 1992 overleden. De stichting is opgericht door mijn ouders en heeft als doel jonge Filipino's te steunen met studietoelagen en betere studie­faciliteiten door bouw en inrichting van klas­lokalen, school­bibliotheek etc.
Dit jaar wordt het project Batang Pinangga (dierbaar kind) gesteund. Er zijn ruim 25 kinderen die in vervelende situaties (o.a. misbruik en verwaarlozing) zijn gekomen. Het project biedt onderdak, psychologische begeleiding en scholing. Als ze hersteld zijn, gaan ze terug de maatschappij in.



Wat een bijzonder en mooi project ....
hier geef ik graag wat van mijn geld aan uit!
Ik weet zeker dat het op de goede plek komt!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten