Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 15 oktober 2011

Irritant lijstje

Hier al mijn irritaties op een rij:

  • Als ik de slappe Senseo koffie zie omdat ik vergeten ben de pads erin te doen
  • Toen ik in Hengelo woonde had ik een keer zoveel boodschappen gedaan dat ik het winkelkarretje even had meegenomen .... binnen 5 minuten stond er een medewerker van de supermarkt op de stoep, had een buurvrouw opgebeld naar de supermarkt, grrrr
  • Snoeppapier-geluiden (in de bioscoop bijvoorbeeld)
  • Elke keer als ik mijn videocamera wil pakken en de batterijen leeg zijn
  • Als Mungo mij 's nachts wakker blaft omdat 'ie een plasje moet plegen
  • Het programma "Wie trouwt mijn zoon" en dan vooral die moeders! (ben ik even extra blij met mijn moeder!)

  • Als er geen chocola in huis is (gebeurt gelukkig bijna nooit)
  • Als de computer kuren heeft
  • Wachten op Thabang, deze hoort met stip op nummer 1!
  • Als mensen opscheppen over hun dure spullen
  • Bezuinigingen in het onderwijs
  • Gebruiksaanwijzingen (allemaal, niet alleen ikea!)
  • Als ik een flesje wijn niet open krijg en niet bij de buurman wil aankloppen
  • Als iemand een schilderij met lime groen besteld (er moeten dan 3 lagen aangebracht worden)

  • Als Sam voor 5 uur wakker is en hij mij met een opperbest humeur hallo komt zeggen!
  • Als mensen zeuren
  • Als ik naar de autogarage moet
  • Als ik daarna de rekening van de garage krijg
  • Als er in de buurt wordt gewerkt aan de waterleidingen en ik net een wasje aan het draaien ben en dat de wasmachine dan te weinig water toegevoerd krijgt en als de wasbeurt voorbij is er een half droog wasje mijn machine uit komt rollen
  • Als Sam een splinter heeft
  • Dat ik niet snap waar iedereen vriendjes vandaan haalt
  • Als we een dagje weg gaan en er na een half uur al gestopt moet worden bij de benzinepomp voor een plaspauze (99% van de keren voor mij)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten