Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 27 oktober 2011

Sam's eerste keer!


Gisteravond was het eindelijk zover! Sam z'n eerste FC Twente wedstrijd ... helemaal live in het stadion van Enschede (samen met 30.000 anderen). We hadden geweldige zitplaatsen (bedankt Raymon)!
FC Twente moest een bekerduel spelen tegen Genemuiden.
FC Twente speelde niet erg best, maar daardoor werd het nog spannend ook! Ze hebben gelukkig gewonnen met 4-3 ... 7 doelpunten gezien (we hebben er geen één gemist!). Sam was mijn persoonlijke verslaggever. Leuk!
Wat ik het allermooiste vond van de hele avond is de verwondering van Sam ... ál die mensen, het stadion, de megagrote lampen, de voetballers, het zingen en de sfeer!



We waren natuurlijk veel te laat thuis. Ik heb mijn pedagogische principes maar even opzij gezet! Hopelijk is Sam nog een beetje 'te genieten' op school ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten