Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 4 oktober 2011

Dierendag



Vandaag is het dierendag!
Dus Mungo verwennen! Hij moet het vooral hebben van een extra aai en wat gekriebel! Zijn maag is niet bestand tegen lekkere dingen!
Sam en ik hebben bij de dierenwinkel een mooi speelgoedbeest uitgezocht: een krokodil! Hoe lang zal deze het volhouden? Ik snap eigenlijk niet waarom ze die dingen niet steviger maken? Het gaat meestal maar 1 dag mee en Mungo is met zijn tanden (het gebit is niet eens meer compleet) toch geen uitzondering?

En wat zijn we toch gek met onze hond! Voor wie hem nog nooit live heeft gezien (en gehoord):




1 opmerking:

  1. Ik had al zo'n vermoeden dat je dat filmpje vandaag ging plaatsen, fantastisch haha! :)
    Meeste speeltjes zijn niet Bull proof, zelfs zogenaamd onverwoestbaar speelgoed had de mijne binnen een uur stuk. Ben maar terug gegaan naar de winkel (met het speelgoedje dan he!)
    groetjes,
    mij

    BeantwoordenVerwijderen