Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 5 oktober 2011

Kinderboekenweek

De kinderboekenweek gaat vandaag van start. Altijd leuk!
Sam en ik zijn gek op lezen.
Mijn laatste aankoop is mevrouwtje Zonneschijn.


De kinderboekenweek heeft als thema: superhelden. Overal gaat het over dapper willen, kunnen en durven zijn. Leuk thema! En bij besteding van 10 euro krijg je het gratis kinderboekenweekgeschenk. Mooi excuus om weer eens naar de boekenwinkel te gaan.

Ik wilde laatst ook de dappere mama uithangen toen in het hotel een hele grote spin boven het bed hing. Ik stelde Sam voor om het hotelpersoneel erbij te halen (je denkt toch niet dat ik rustig kan slapen met zo'n beest boven mijn bed). Maar Sam vond dat overbodig en vond dat mama dat best wel even zelf kon doen.

Hmm, ik wilde wel even de stoere "supermama" uithangen en pakte mijn slipper. Zonder in details te treden is het uiteindelijk gelukt .... brrr, dat nare geluid wat zo'n spin maakt als hij geplet wordt. Ik was wel ruim een uur van slag.

Ik vrees dat dit mijn volgende aankoop moet worden .......






Geen opmerkingen:

Een reactie posten