Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 28 oktober 2011

Beetje beweging en zon

Er lijkt iets beweging te komen in Lesotho, er zijn in ieder geval gesprekken geweest met de mensen in Lesotho, dus het wordt nu wel heel spannend! Nu vind ik het van de 270 dagen dat ik van Thabang weet het al 150 dagen héél spannend! Ik denk écht elke dag dat ik gebeld word (en ik heb het dus al 150 keer mis, heb geen zesde zintuig). 
Ik heb zelfs een nieuw plekje voor mijn mobiel voor als ik geen broekzakken heb .... in mijn linkerlaars! 

De temperatuur begint in Lesotho te stijgen, het is daar lente en boven de 20 graden. Ik heb hier nog ergens een klein zwembadje liggen, dus ik ga zeker een poging doen om dat zwembad bij in een koffer te proppen! Iedereen die recent nog op Thabang z'n kamer is geweest en mijn inschattingsvermogen kent, weet dat dat een bijna onmogelijke klus wordt!



Ik heb in huis al een zonnetje lopen .... hopelijk kunnen we snel mijn tweede zonnetje ophalen!



Thabang, ben je daar al,
Wacht je ook op het nieuwe leven dat komen zal,
Kon ik je maar even zien,
En even naar je zwaaien misschien ….

We moeten nog wachten
Maar je bent veel in mijn gedachten
Op een plaatsje speciaal apart,
Groei je in mijn hart!




4 opmerkingen:

  1. Mooi gedicht! Duim voor jullie!

    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marije,

    Ik hoop dat je snel verwarmd wordt door 3 zonnetjes, die van Lesotho, maar naturlijk ook door de 2 grootste zonnen die je hebt.
    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou 't.. zou 't.... zou 't....? Laat die telefoon maar gaan en op naar Lesotho!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat er weer een beetje beweging in zit, laat dat maar heel snel heel veel beweging zijn en dan vooral dat jullie naar Lesotho vertrekken.

    Liefs,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen