Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 23 oktober 2011

Hiep hiep


Vandaag ben ik jarig! 34 jaar!
In ieder geval een mooi excuus voor een nieuw jurkje!
Sam was er al weken druk mee! Hij vindt het allemaal erg spannend, hij had bijna alles al van tevoren verklapt ......
Eerst heeft Sam (met een beetje hulp van oma op zaterdagavond) een heerlijk ontbijt in elkaar geflanst en dit ontbijt kwam hij om half 8 brengen. Jummie, beschuit met aardbeien, een gekookt ei, chocolademousse en ik kreeg er zelfs zure regenboogmatten bij! De koffie was koud geworden (die had hij al om 7 uur al gezet, ha, ha)!
Sam had op school een wensje gemaakt en die heeft hij verstopt. Goed verstopt, hij weet niet meer waar! Dus die houd ik tegoed.
Van zijn zakgeld had Sam (hij wilde eerst zijn hele inhoud van zijn portemonnee aan me uitgeven, de lieverd = 17,60, maar dat mocht van mij natuurlijk niet) een regenmeter gekocht. Kunnen we mooi bijhouden hoeveel regen er in Nederland valt, jippie!
Vandaag schijnt gelukkig de zon! Perfect.



Nu snel bosvruchtentaart maken en dan vanmiddag een klein feestje met vrienden en familie!

Ik weet nog wel een mooi verjaardagscadeautje: als ze morgen nou eens even bellen .....

5 opmerkingen:

  1. Hey Marije

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je laatste met z'n tweetjes.....
    Maak er een mooie zonnige dag van.

    Liefs Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Wellicht nog een verlaat verjaardagscadeautje voor je binnenkort?? Zou leuk zijn he!!
    Een hele fijne dag vandaag, succes met je taart (maar die zal inmiddels wel klaar zijn ;-))en wat een schatje toch....die Sam!!

    groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!

    Liefs,

    CArolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd!! Wat een lieverd, die Sam en hopelijk is dit ECHT het laatste feestje zonder Thabang.... jeetje zeg... wat duurt dat lang... Laat ze maar bellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marije,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat er nog even niets in de meter komt.
    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen