Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 11 oktober 2011

Uit het ziekenhuis



Mijn vader is eindelijk uit het ziekenhuis!
Kan hij lekker naar z'n eigen huis om weer flink aan te sterken.

Na 16 bezoekjes aan het ziekenhuis (8 x Zwolle en 8 x Almelo)
is het wel weer genoeg geweest.
Ik verbaas me soms hoe het er in een ziekenhuis aan toe gaat,
wat een bijzonder wereldje.
In totaal is mijn vader 6 keer van kamer/afdeling/ziekenhuis veranderd, daar gaat de structuur! Het is "go with the flow". En dan elke keer al die kaartjes (op het laatst 46 stuks) weer verhangen naar het prikbord boven z'n 'nieuwe' bed. Toen ze mijn vader vertelden dat hij voor de zevende keer naar een andere kamer moest, heeft hij flink moeten praten om het niet door te laten gaan en dat is gelukt! Hij heeft de verpleegkundige die dat voor elkaar heeft gebokst bedankt met een lekker stuk chocola!

 Wij hoeven nu gelukkig niet meer elke dag naar het ziekenhuis ... maar gaan 2 kilometer op de fiets! En we zullen hem vooral verwennen met veel lekkers, want er mogen wel weer wat kilootjes bij op!



3 opmerkingen:

  1. Hoi Marije,
    Heel fijn dat hij weer thuis is, ik hoop dat hij zich snel beter voelt.
    Knap trouwens dat je steeds weer inspiratie hebt om iets leuks te posten!
    Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marije,
    Kijk! Dat zijn de goede berichten! Goed te horen en leg em maar flink in de watten, zo te horen kan hij het gebruiken... :)

    groetjes!!

    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Marije,

    Wat fijn dat hij weer thuis is, verwen hem maar flink!
    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen