Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 13 oktober 2011

Méér dan welkom

Thabang is niet alleen meer dan welkom bij mij, maar óók bij de lieve mensen om mij heen!
Mooi om te zien hoe iedereen meeleeft!

De reacties klinken steeds vaker "onaardig" (Hé, ben je er nog? Ben je nog niet weg? Wat doe je hier!?), maar ik ga er maar even vanuit dat het goed bedoeld is!

Sms-jes, kaarten, er was zelfs een moeder van een leerling van mij die een speciaal vertelzakje heeft genaaid (voor kinderen die de taal niet eigen zijn), mail, bloemen, telefoontjes, reacties op mijn weblog (ik heb nu per maand ruim 3.000 pageviews) en afgelopen zaterdag kreeg ik nog een mister happy zakje en stickers opgestuurd!

De wintersport is al voor Thabang geboekt. En hij heeft zelfs al meer dan een half fotoboek vol met kaarten!




Superbedankt allemaal .... en hij is er nog niet eens!
(hij moest eens weten)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten