Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 14 oktober 2011

Horren horror

Ik haat muggen. En ben al zo vaak geprikt. Elke avond is het hier een grote muggenjacht!

Toen ik begin 2010 hier kwam wonen ben ik al snel naar de Gamma gesjeesd voor horren.
Helaas kon ik ze zelf niet plaatsen. Op zoek naar een klusjesman.
Lang verhaal, maar eindelijk in juli 2011 (!) ging het gebeuren. En nu hangt er één hor op Sam z'n kamer.

Er stond ondertussen een muggenplaag in de planning volgens tv, krant en radio ... whahahah. Help!

En ja die muggenplaag is hier ook in Hellendoorn aangekomen! Een speciale delegatie krioelt voor mijn slaapkamerraam ..... zie filmpje.
Inmiddels zijn er alweer 2 zomers mét muggen voorbij. Helaas heb ik zelf nog steeds geen hor, maar die kan op dit moment ook niet geplaatst worden, want als het raam open moet ....

Op naar de volgende zomer, met hor graag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten