Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

maandag 1 oktober 2012

Statistieken



Hier een paar statistieken en feiten over mijn weblog op een rij:
  • Er zijn meer dan 54.958 pageviews (vanaf augustus 2011)
  • Ik heb 295 berichten geschreven. Waarvan 273 geplubiceerde berichten en 22 concepten (de berichten die niet interessant genoeg zijn of die ik niet durf te plaatsen)
  • 0,- euro aan inkomsten uit advertenties
  • Er zijn 575 reacties geplaatst
  • De meeste mensen vinden mijn weblog via Google
  • De meest gebruikte zoekwoorden zijn miss happy marije mulder, maar ook via de woorden zwarte tand kind, werkjes en schoenendoosactie kom je bij mijn site terecht
  • De meeste voorkomende besturingssystemen waarmee het wordt bekeken is via Windows, Android en de I-pad
  • Als browser wordt Internet Explorer en Safari het meest gebruikt
  • Er lezen ook mensen uit de Verenigde Staten, België, Duitsland, Frankrijk, Lesotho, Panama en Polen mee
  • Het is (helaas) niet zichtbaar WIE mijn weblog leest
  • Ik vind het erg leuk om op mijn weblog te schrijven
  • Ik blijf niet eeuwig doorgaan, ik zal er zeker een keer mee stoppen, ik weet nog niet wanneer, dus tot die tijd schrijf ik nog lekker door!


2 opmerkingen:

  1. gewoon doorgaan hoor! Altijd leuk om mee te lezen en mijn voorland te zien.
    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad gewoon doorgaan ik vind het veels te leuk om je zo te kunnen volgen, maar ik ben nu wel benieuwd naar die 22 berichten die je niet hebt geplaatst ;-)

    BeantwoordenVerwijderen