Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 30 oktober 2012

Timmeren



Nou ben ik niet de handigste met gereedschap (lees: ik bak er echt niks van en ik weet ook niet eens hoe al die gereedschappen heten).
Dus om het bovenstaande een beetje te compenseren ..... mag Sam af en toe een woensdagmiddag naar timmerles. Hij heeft al een soort kapstok en een pompoen met lichtgevende ogen gemaakt. Hij komt met een smile van oor tot oor weer, zo leuk vindt hij de lessen!
Ze werken met speciaal gereedschap: ToolKid. Dit is veilig, makkelijk en ze kunnen er zelfstandig mee aan het werk.
Nog een paar jaartjes en dan heb ik mijn eigen klusjesman in huis, handig!







 

1 opmerking:

  1. Vanaf welke leeftijd kan je je kinderen naar die les sturen? ;>)

    veel groeten
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen