Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 13 oktober 2012

Ziekzwakenmisselijk!


Nou, deze week zit er gelukkig op! Ik was me toch een potje ziek! Niets aan. En wat zonde van de tijd. En ik kon niet eens naar mijn leuke werk. Voor Sam en Thabang kon ik ook niet zorgen.
Pfff, wat een organisatie, er moest van alles geregeld worden: van boodschappenbrengdienst tot aan de catering (mijn vader maakte er tafeltje dekje van!), tot aan haal- en brengservice (mijn moeder) en een onderkomen voor Mungo en daarnaast dan nog oppas! Blij dat ik zulke lieve mensen om heen heb!
Het begon vorige week met een broodje tonijnsalade (géén zalm). Daarna werd ik ziek, vanaf zaterdag lag ik in bed. Ik kon ook echt niets beginnen.
Sam snapte het wel, maar Thabang nam het me echt kwalijk dat ik ziek was.
Maargoed, het is weer over en ik kan weer wat eten.

1 opmerking:

  1. Gelukkig ben je weer beter, fijn dat je familie zo goed voor jou en de kinderen hebben gezorgd. Dan besef je opeens wat voor een cadeautjes je om je heen hebt. Knap maar lekker weer op zodat je weer naar je werk kunt en je jongens kunt verzorgen.

    veel liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen