Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 23 oktober 2012

Jarig!

 

Vandaag hangen we slingers op .... ik ben jarig! In bed werd ik al verwend met zelfgebakken cakejes, wensjes en een mooie kaart! Sam schreef dat ik top, cool, lief, knap en "schatig" ben! En dat 'íe me niet wil inruilen en dat 'ie me nooit zal vergeten (ook al ga je dood).
Thabang vond dat ik een helm op moest (ik denk dat hij een verjaardagsmuts bedoelde).
Daarna zijn we er lekker vandoor gegaan ..... taart eten en uitwaaien in Noordwijk. Thabang en Sam konden niet genoeg krijgen van het strand. Volgende keer moet ik echt aan de reservekleding denken (ik schaamde me diep toen ik op het toilet even Thabangs laarzen moest uitdoen: de modder stroomde over de hele vloeroppervlakte van de wc).
Mijn ouders waren ook in Noordwijk en we hebben het erg gezellig gehad!! 's Middags konden de jongens de beest uithangen in de Kidszoo.
Ik kreeg ook nog een prachtig mooi cadeau .... navigatie!! Nooit meer met printjes op schoot door Amsterdam of waar dan ook, heerlijk!


1 opmerking:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijn dat je zo'n fijne dag hebt gehad. Heerlijk verwend door je mannen en je familie. Heb je je helm nog opgezet vandaag?

    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen