Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 29 september 2012

Reünie


Vandaag ben ik met Thabang naar de reünie van Stichting Kind en Toekomst in Barneveld geweest. Daar waren een heleboel kinderen uit Lesotho! En we hebben ook de minister van social welfare ontmoet en Me Limakatso Chisepo. Thabang was in het begin wel even onder de indruk van deze twee mevrouwen die in het Sesotho tegen hem gingen praten. Daarna maakte het hem niet meer uit en hij gaf ze zo een tik op de rug als hij aandacht wilde of ging ze te lijf met een ballonnen zwaard. Ook nog even dansen en op de djembe spelen. En natuurlijk moest hij net zo geschminkt worden als z'n vriendinnetje Lerato, tsja?!
We hebben een mooie dag gehad, heel speciaal!




Thabang met Me Doti, een minister uit Lesotho


1 opmerking:

  1. Hoi Marije,

    Heel bijzonder dat ik je vandaag samen met Thabang heb gezien.jammer genoeg maar heel even gepraat met elkaar.Grappig dat Thabang de billen van mijn man als Trommel gebruikt te,ha haha.

    Tot vast ziens!!

    Groetjes sabina

    BeantwoordenVerwijderen