Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 26 oktober 2012

Herfstvakantie

  • Het is echt volop herfst! Wat een lol tussen de bladeren.
  • Vorige week kwam Sam thuis van school, had hij straf gehad: hij mocht niet mee naar de gym. O, o, o! Jongens, grrr.
  • We hebben mijn zwager (van 40!) laatst een bestuurbare helicopter gegeven. Mijn zus is er niet zo blij mee .... hij vindt de helicopter té leuk!
  • Sam heeft zijn eerste proefwerk gehad en hij had een 9 (voor geschiedenis), heel knap!
  • We hebben allerlei leuke dingen gedaan in de herfstvakantie. Zondag zijn we naar de reuzen van het Oosten geweest. Meer dan 15 reuzen kwamen naar Diepenheim. Bijzonder om te zien!

  • Ik ging deze week met Thabang boodschappen doen en hij zat in de winkelwagen (loslopen is vooralsnog geen succes). Helaas kreeg hij toch een pak yoghurt te pakken en bonjourde 'm zo met een boogje door de lucht. Bij de landing knapte hij kapot. Niet grappig. Zelfs mijn laarzen zaten helemaal onder. Wat dan wel weer een gelukje was dat ik naast een schoonmaakkar stond en de boel zo snel weer kon opruimen.
  • We hadden een vogeltje op bezoek in de schuur, het duurde even voor we hem konden bevrijden.
  • Het is weer Heksendoorn in Hellendoorn! Hartstikke spannend, want het hele dorp is omgetoverd door heksen en er zijn allerlei spannende en griezelige activiteiten te doen. Sam mocht een hele dag naar het Avonturenpark Heksendoorn en Thabang en ik zijn ook nog een paar uurtjes geweest. De heks ging Thabang's haren kammen met de bezem.




Hoezo nat van de Wildwaterbaan?
Het eerste wat Thabang zei: nog een keer!
  • Je wordt er toch ook niet goed van: nog steeds muggen! Ik heb deze week al zeker meer dan 15 muggen geplet. 
  • Ik heb even meegekeken met een aflevering van buurman & buurman. Resultaat: mijn nieuwe stopwoord is huppetee (echt lelijk).
  • Sam en Thabang hebben zich beide weer origineel bezeerd deze week, deze kwamen nog niet in ons pijn-lijstje voor. Thabang kreeg zijn voet tussen de trapper en het wiel en we kregen hem (bijna) niet meer los. Sam stootte zijn oog aan de deurklink (hoe krijg je het voor elkaar?), nu een blauw/rood oog! 
  • Een vriendje van Sam bleef logeren. 's Morgens mogen ze dan even op de Nintendo. Sam en Cas vonden dat om half 2 vannacht de ochtend wel begonnen was. Zucht. Na een flinke discussie gingen ze eindelijk weer slapen.  
  • In Noordwijk hebben we het erg naar onze zin gehad:




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi wildwaterbaanwaterdruppel-portret van Thabang..smelt!
    Ik vind die yoghurt lancering wel erg grappig om te lezen, maar ik kan mij voorstellen dat je er niet zo blij mee was hihi.
    Groetjes Mariella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vakantie was dat! Lerato is erg onder de indruk van de foto van Thabang en de heks! Dat zou Lerato namelijk niet maarzo durven... ;-) Ze vindt Thabang erg stoer!
    En heerlijk hé, die herfst! Vooral keihard door de bladeren rennen en ermee gooien! En oh die Thabang, ook met de yoghurt gooien....das dan weer iets minder :-0
    geniet van het weekend!
    Dikke zoen van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto´s het plezier spat er van af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je toch twee prachtige kids Marije... echt om verliefd op te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen