Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 11 december 2011

Van alles wat

  • Mijn mailbox is afgelopen week zo ongeveer ontploft!
  • Ik heb mijn vader al een hele tijd geen sprintje meer zien trekken, maar toen we de foto van Thabang hadden wel!
  • We hebben op ons grote woonkamerraam achter getekend en geschreven met een witte stift .... welkom Thabang!
  • Heb ik zaterdag 2 boeken bij de bieb geleend over Zuid-Afrika (mét informatie over Lesotho), blijken ze hetzelfde te zijn, alleen de kaft is anders .... dus niet echt opgelet!
  • Het is in Lesotho heerlijk weer, 25 graden en gemiddeld in december 10 zonuren per dag.
  • De mevrouw van de stichting had nog een goede tip: vast stukjes film opnemen van Mungo en dat in Lesotho laten zien, zodat Thabang vast kan wennen aan het uiterlijk en gesnurk van de hond.
  • Mungo is van mijn gedrentel door het huis ook helemaal van slag .... hij ging zelfs in de wasmand zitten, nouja!!

  • Sam hoopt dat de kerstman in Lesotho écht bestaat en dat hij daar cadeautjes van hem krijgt, ja, ja.
  • Ha, ha, ik ben niet meer onafscheidelijk met de telefoon, maar die gewoonte heb ik omgeruild voor een foto .... nu loop ik telkens met een foto van Thabang! 
  • Sam mocht afgelopen vrijdag met een gelamineerde foto van Thabang in zijn broekzak door de klas en toen hij later de directeur tegenkwam, moest hij natuurlijk ook even de foto bewonderen.
  • Ik was deze week nog niet trots genoeg ..... Sam heeft afgelopen vrijdag zo'n mooi rapport gekregen! Die 'smile' gaat voorlopig echt niet meer weg!
  • De juf van Sam maakt nog even een boekje met extra werk voor in Lesotho (op Sam's verzoek).
  • Dit keer geen kerstboom optuigen, al heb ik wel gevraagd of 'oma' topdecorateur Sam nog nodig heeft (gelukkig wel).
  • Lijkt me nu al best weer lekker om elke nacht goed te slapen, zie 's nachts vele uurtjes voorbij komen.
  • Sam heeft alvast de weekplanner voor Thabang ingevuld: elke dag vrij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten