Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zaterdag 3 december 2011

Adoptie-dingen

  • De procedure zit in de afrondingsfase, we mogen binnenkort vertrekken (wat is binnenkort??)
  • De beschuiten met muisjes zijn in huis! (niet dat er veel bezoek mag komen, maar toch ....)
  • Ik heb een fietszitje voor achterop gekocht, kunnen we lekker met Thabang rond fietsen (door al het gewiebel van Sam heeft het vorige zitje het niet overleefd)
  • Laatst kreeg ik deze mooie geborduurde handdoek .... hopelijk komt Thabang nog in 2011!!


  • De kans wordt helaas wel steeds kleiner ... vanaf half december is het "zomervakantie" in Lesotho en ligt alles ongeveer een maandje plat  
  • Dat we niet afgelopen juni, maar in de komende periode (december/januari/februari) waarschijnlijk gaan vertrekken heeft wel voordelen voor mijn koffer: geen laarzen, maar slippers mee, geen dikke winterkleren, maar t-shirtjes. En misschien zijn de bretels voor Thabang nu ook niet meer nodig!
  • Nog even en ik kan alle stroopwafels weer uit mijn koffer kieperen want ze gaan over de houdbaarheidsdatum


  • Zit Thabang al te koekeloeren naar onze opgestuurde foto's en lijkt 't hem wat? (we hebben maar geen foto van Mungo ingestuurd)
  • Ik droom regelmatig over de adoptie. Ik heb al eens een jongetje uit Polen geadopteerd in mijn dromen en laatst klopte de leeftijd van Thabang niet (en dus stond er een grote man van boven de 20 in mijn woonkamer, ha, ha)  
  • Natuurlijk gaat het helemaal goedkomen ........... 

3 opmerkingen:

  1. Oh, ik hoop toch zo dat HET telefoontje deze week gaat komen. Je hebt nu echt meer dan lang genoeg gewacht. Waarom hebben ze daar vakantie? Dat is toch nergens voor nodig? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, zo'n leuke grote donkere vent is ook niet verkeerd! ( In mijn dromen dan ;-) hihihi)Maar kleine mannetjes worden ook groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jawel, jawel... het komt allemaal goed, er hoeft geen nieuwe handdoek geborduurd te worden want jullie gaan VERTREKKEN!!

    BeantwoordenVerwijderen