Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 8 december 2011

Afreisgesprek & foto

Vanmiddag was het zover: het afreisgesprek bij Kind & Toekomst! Het duurde even voordat ik daadwerkelijk in Halle was .... ik heb nogal wat sightseeing gedaan (ook op de terugweg trouwens) en dus veel nieuwe plaatsnamen leren kennen!
Ik had van tevoren al de nodige informatie toegestuurd gekregen en nu konden ze me meer vertellen over de reis, Thabang, het hechtingsproces en ik kreeg de gelegenheid om vragen te stellen. Met mijn kladblok in de aanslag heb ik alles genoteerd (ben nog steeds wat chaotisch, dus dat was geen overbodige luxe).
Ik weet nu waar ik mijn boodschappen moet doen (Pick en Pay, ook voor aardappels, boontjes, worteltjes, etc), hoe het gaat met pinnen, dat ze daar links rijden, dat ik zeker tissues moet meenemen (snif, snif), dat je niet moet gaan afdingen als je wat koopt, dat je ook gemakkelijk een pizza kan laten bezorgen, etc, etc. Bij de accommodatie moet je ervan uitgaan dat er altijd wel iets aan kan mankeren, bijv. beperkt water, slechte afvoer, een naaktslak of een hagedis in de kamer. Nou, dat gaat wel goedkomen!
Helaas was er nog geen afreisdatum, dus dat blijft nog even afwachten.

En toen was daar aan het eind van het gesprek eindelijk het moment daar .... de foto! In mijn fantasie heb ik wel 1000 keer een ander snoetje gezien en bedacht, maar nu kreeg ik dé foto's! 4 foto's! (ik kan ze helaas niet plaatsen, het is niet de bedoeling dat ze op het internet verschijnen). Wow, wat ben je mooi! Ben nu al een supertrotse moeder op dit prachtige kereltje! Nu kan ik helemaal niet meer wachten om hem in het echt te zien! Kom maar op!





 

1 opmerking:

  1. whoww, je hebt je zoon op foto! en sam zijn broertje. wat een bijzonder moment moet dat zijn om eindelijk kennis te maken ook al is het eerst nu nog een foto!! whauw

    hopelijk krijgen jullie snel de datum!!
    vind het super voor jullie dat jullie eindelijk naar Thabang mogen!
    veel plezier!!
    groetjes Sabina

    BeantwoordenVerwijderen