Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 7 december 2011

Joehoe! Het vervolg van Jippie!


Maandag hoorde ik van iemand die ook al meer dan 10 maanden wacht op afreizen naar Lesotho dat zij en haar man dit jaar zeker niet zouden gaan afreizen. Die zekerheid wilde ik ook (dan weet je waar je aan toe bent), dus ik wilde dinsdag even bellen naar Kind & Toekomst (de stichting waarbij ik zit).
Dinsdag ben ik eerst aan de slag gegaan met een kindercoachtraject. Toen ik eenmaal weer in de auto zat, zag ik dat ik een gemiste oproep had .... beller onbekend. Ik dacht: ik moest toch nog bellen, laat ik dat gelijk maar even doen. En ja, hoor. Toen hoorde ik dat Sam en ik volgende week naar Afrika kunnen! Dan gaan we eindelijk Thabang ophalen en dan zijn we met z'n drietjes!
Dit is het allermooiste nieuws! Joehoe!
Daarna moest ik nog aan het werk .... maar het was een complete chaos in mijn hoofd, ik stuiterde alle kanten op! Ik hoefde aan mijn collega's niets uit te leggen, die zagen mijn gezicht en wisten het meteen.
Aan het eind van de middag hebben Sam en ik een heerlijk taartje gegeten om het te vieren.
We hebben Lesotho-slingers opgehangen en 's avonds met mijn moeder een heerlijk wijntje gedronken.
Nu gaat het echt gebeuren, wat spannend allemaal! En onwerkelijk!
Vannacht natuurlijk geen oog dicht gedaan!
Aanstaande donderdag heb ik om 14 uur het afreisgesprek in Halle (bij Doetinchem). Aan het eind van het gesprek krijg ik een foto te zien! Oef, wat ben ik benieuwd!
Maar voor nu vooral heel erg blij! Joehoe!




9 opmerkingen:

  1. Hoi Marije en Sam,

    Eindelijk is het zover!! Wat een geweldige einde van dit jaar.
    Veel geluk samen

    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marije,

    Nu nog even via je site. Ik ben zo blij voor jullie nu eindelijk Thabang mogen ophalen.

    Gr. Ditty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,
    wat fijn dat het toch nog in 2011 is!!! Ben heel blij voor jullie.
    Geniet van dit alles, want het is toch wel heel bijzonder.
    Veel plezier volgende week!
    Groetjes, Marleen Keller

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Stuiterbal,

    Ik ben echt zo ontzettend blij voor je, je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Kan je het je voorstellen dat jullie met de kerst samen zijn echt super!!

    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marije!
    Eindelijk!!!!!! Wat ben ik blij voor jullie. Wat een prachtig kerstkado!
    Ik wens jullie een hele goede reis! Geniet van alles samen!
    Heel veel liefs,
    Carolien Kamphuis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je straalt zo erg dat je haast licht geeft!
    Ben erg blij voor jullie! Geniet ervan en vergeet niet adem te halen : ) Tot donderdag!
    groetjes,
    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke,

    Ik volg al een tijdje je blog en ik ben heel blij voor jullie dat het nu dan eindelijk zover is dat jullie Thabang mogen ophalen.
    We weten zelf ook hoe spannend het wachten is (wachten zelf nu 8 maanden op 2 kids uit Afrika).
    Heel veel succes en plezier donderdag, geniet van het fotomoment.

    En heel veel succes met de reisvoorbereidingen.

    groetjes,

    mc

    ps: houd je nog een blog bij als je in Lesotho zit?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marije en Sam,

    GEFELICITEERD!!!!!! Ook al kennen we elkaar niet, ik volg je continue op je blog en leef ontzettend met je mee. Wat geweldig dat jullie eindelijk kunnen afreizen. Hopelijk zit er nu weer schot in de adoptiezaken in Lesotho en mogen wij na nu al 14 maanden wachten binnenkort een voorstel verwachten.......

    Geniet van alle momenten die gaan komen en hopelijk kunnen we snel lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt en hoe het met Thabang gaat. Ben erg benieuwd :-)

    Nog even wachten en jullie zijn voor altijd met z'n 3tjes, wat is de wereld toch mooi!

    Groetjes en geniet ervan,

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeey Marije en Sam,

    We zijn zo VRESELIJK blij voor je dat je eindelijk je zoontje en broertje mag ophalen!!!! GAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!

    Succes nog even met alle voorbereidingen en dan: GENIET GENIET GENIET!!!!

    lieve groetjes

    John Annamaria Esther en George

    BeantwoordenVerwijderen