Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 4 januari 2012

Foto


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto!!!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige stralende foto zeg!!

    Xx Miran (je overbuurvrouw) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik had alle nieuwe verhalen nog gemist! In overtuiging dat de Ipad in Nijmegen was! Wat mooi die foto's van jou en Sam en Thabang. Op de een of andere manier lijkt het nu wel heel echt voor de thuisblijvers. Het lijkt zo ongelofelijk.
    Best heftig voor Thabang, afscheid van z'n verzorgers en z'n vaderland.. Sterkte voor jullie alledrie en succes met de terugreis!
    X Marlon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net je hele verslag gelezen. ik was zo benieuwd hoe het met jullie was/is. Toen dacht ik pas weer aan je blog, dom. Alleen maar goede berichten: sprakeloos word ik van de foto's en van wat ik lees. Overmorge. al in nl met z'n drieen. Nou dat had je 2 weken terug niet gedacht. Wat moedig 'ondergaat' hij alle nieuwe dingen. Wat kan liefde veel doen.... Heel veel geluk met elkaar en hopelijk kan ik hem snel bewonderen, dat vrolijke mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. too cute..... hoe hij jouw gezicht vast heeft Marije... echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marije

    Wat heerlijk om te zien hoe zo'n klik er al is!!! Dat had natuurlijk ook heel anders kunnen lopen. Wat heerlijk om je hele verhaal zo te kunnen lezen. Wat heb je er een schitterend zoontje bij gekregen! Wat een prachtig mannetje om te zien!!! En een lekkere boef zo te lezen... Wat zal het genieten zijn!!

    We wensen je een hele goede en veilige reis terug naar huis mét je BEIDE zoontjes.

    Lieve groetjes

    John Annamaria (VIA cursus)
    Esther en George

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij vindt je lief!!! Je doet het vast geweldig!!! Ben trots op jullie alle 3, ik beken heel eerlijk dat ik niet weet of ik dat allemaal zou kunnen. Super!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zal eens even teletekst gaan kijken of je inderdaad vanochtend landt....
    Welkom thuis voor jullie alle 3!!!!!
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen