Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

maandag 5 december 2011

Sint laatste deel

Sam was de afgelopen week echt in de ban van sinterklaas ... en hij wist van gekkigheid niet hoe hij moest doen. Zo viel hij meerdere keren van zijn fiets, plette hij 2 keer per ongeluk een mandarijn, kreeg hij een grote bult op zijn achterhoofd, pikte hij een snoepje (en biechtte dit netjes op), schaafde zijn neus en knipte een stuk van zijn pony ..... doet 'ie anders nooit!
Dan is slijm als schoencadeautje niet zo'n goed idee (mijn keukenkastjes bevatten nu blauw sliertjes) ... bedankt sinterklaas!

Gisteren hebben we pakjesdag/avond gevierd met de familie. En ik had er net zo'n zin in als Sam!
Sam was een mooie, grappige sint (grote klus om een mijter te vinden die op z'n hoofd past, Sam heeft een groot hoofd). Ook hulppiet was aanwezig!




We zijn begonnen met bowlen, daarna het aller-, allerspannendst ... twee zakken met pakjes! En we hebben het dobbelspel gedaan .... hilarisch, dat is altijd lachen!! We deden 3 rondes van 15 minuten (zie kruidvat.nl), geweldig, ook voor Sam. Sam en ik waren niet al te best met het bowlen, met de cadeautjes ging het stukken beter: we gingen met een volgeladen auto weer naar huis. Ik schaamde me echt voor zoveel cadeautjes! Daar gaan mijn niet materialistische opvoedprincipes.

Er waren ook nog 2 gedichtjes en cadeautjes voor Thabang. Hier een gedichtje:

Lieve lieve Thabang,

Volgens mijn schema had je er al lang moeten zijn,
Nu zit je nog in Lesotho, dat is voor je nieuwe
mama en broertje niet zo fijn!
Je bent meer dan welkom aan de Matestraat,
Ze staan al meer dan 10 maanden paraat (en in spagaat).

Hopelijk kom je gauw naar hier,
En maken jullie met z’n drietjes plezier!
Samen spelen, rennen en zingen,
Samen genieten van alle mooie nieuwe dingen,
Ik laat iets voor je achter vandaag,
En zie je volgend jaar graag!

Liefs van sint

En vandaag kwam sint speciaal naar de St.Sebastianusschool in Hellendoorn.
Sinterklaas kwam aan op een boot op een aanhangwagen, maar hij zat vast aan een hengel, ha, ha. Met een schaar kwam sinterklaas gelukkig weer vrij!
Zijn mijter viel ook nog af, oh, oh.



We hebben heerlijke sintweken gehad en het is goed geweest, sint mag naar huis en nu op naar kerst .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten