Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 16 augustus 2011

Update



De helft van de vakantie zit erop ... en het bevalt heel goed!
Zo zijn we wezen midgetgolfen, zwemmen, naar het Afrikamuseum geweest, een paar dagen uitgewaaid op Ameland. We bellen vriendjes van Sam op om te komen spelen.We zijn een dagje naar een dierenpark en naar het avonturenpark geweest. We proberen onze nieuwe hangmat uit! En nog veel meer .. genoeg pret dus!




Volgende week gaan Sam en ik 4 dagen erop uit naar de Loosdrechtse plassen en naar Wassenaar .... hopelijk mooi weer, want we hebben zin in zand en strand!
Maar we vinden het ook prima als we dan naar Lesotho vertrekken, hoor!

Denk nog vaak aan de paspoortboekjes in Lesotho. Waar worden die gemaakt? Hoe lang zou het duren voor ze er weer zijn? En wanneer is het paspoort van Thabang dan klaar? Geen idee!
Nog even gebeld met Kind en toekomst: omdat Thabang nu officieel mijn zoon is ... kan ik nu toch wel een foto krijgen? Helaas, dit is niet het geval, jammer!

Thabang is op 7 september jarig ... dan wordt hij 3. Zouden we dan in Lesotho zijn? Of nog niet? Of zijn we dan alweer thuis? Ik houd de slingers in de aanslag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten