Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

maandag 22 augustus 2011

Bekentenissen


Naast de eigenschappen van een heuse miss happy, heb ik natuurlijk ook een heleboel minder mooie karaktertrekken/negatieve eigenschappen!

Ik beken:
·    Dat ik heel slecht ben in wassen
·    Mijn kledingkast te vol is (zelfs ná het uitzoeken)
·    Ik (tot nu toe) hopeloos ben met mannen
·    Dat ik panisch ben voor muggen en tandartsen
·    Dat ik er niet tegen kan als de radio stoort
·    Ik niet dol ben op klussen
·    Dat ik er gek van word als het draadje van de kantjes-grasmaaier (trimmer) steeds verdwijnt en dan het hele apparaat/spoeler weer uit elkaar moet halen (en dan altijd voor de zekerheid de stekker er ook maar even uithaal)
·    Ik ben een structuurkip!


·    En dat ik dat overbreng op Sam
·    Dat ik het leuk vind als mensen een reactie achterlaten op mijn weblog
·    Dat ik een beperkt reukvermogen heb
·    Ik niet zonder koffie kan
·    Dat ik boer zoekt vrouw leuk vind
·    Dat ik per jaar de diepvries wel 2 of 3 keer per ongeluk laat ontdooien
·    En dat ik dan vreselijk baal van mezelf
·    Ik gek ben op lijstjes (en daar Sam mee besmet)
·    Ik van bloemetjesjurken hou
·    Dat ik gruwel van bruine bonen en chili con carne (jak) (zo kwam ik ooit voor het eerst bij een vriendje thuis, had 'ie heel lief voor mij gekookt, maar je raadt het al .... )

·    Dat ik altijd mijn haar in een staartje heb (saai!)
·    Dat mijn zolder een complete ontploffing lijkt
·    Dat ik teveel geld uitgeef aan frutsels en prutteltjes
·    Dat kamperen en ik tot nu toe niet zo goed samengaan
·    Dat ik eigenlijk een bril moet


·    Ik te weinig sport
·    Ik veel te veel op de computer zit
·    Dat ik bang ben dat Sam mij op zeer kort termijn inhaalt met rekenen, ha, ha
·    Dat ik nog geen knoop kan aannaaien
·    Dat ik dol ben op kinderreepjes
·    Dat ik al spierpijn krijg na een middagje wandelen met mijn moeder
·    Ik ‘s nachts soms 'niet charmante' pyjama’s aan heb
·    Dat de overlevingskansen voor planten bij mij in huis 0% is (zelfs vetplanten)

Tsja, dit ben ik (en dan ben ik er vast nog wel een paar expres vergeten)

6 opmerkingen:

  1. Hahaha Marije. We kennen elkaar alleen via het groot-internet-wonder; maar ik geloof dat we vrienden kunnen zijn. Hihihi, in mijn huis geen levende planten (wel een paar goede neppers). Zo sneu voor al die lieve mensen die telkens weer een leuk plantje kado doen. En OH, die pyama...... En teveel computer, te weinig sport en HOPELOOS met mannen (behalve als ze onder 5 zijn, haha). Toch eet ik liefst een groot bord chili con carne voor een klein tentje op de camping. En ik haat frutsels!
    Maar toch lijkt het me leuk je eens te ontmoeten! Maar eerst moeten jullie nu eindelijk es op reis dat jochie van jullie ophalen.

    Groetjes weer, Tanja (van Darvenson)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee wat staan daar een hoop hele herkenbare dingen in, ik heb ook niks met frutsels, sport absoluut te weinig mijn reukvermogen is wel goed wat ook niet altijd een voordeel is hoor!!

    Liefs,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waarom, waarom, WAAROM doen vriendjes dat altijd? Heb jaren geleden ook eens kokhalsend stampot rauwe andijvie met spekjes zitten wegwerken. 3 weken later was het uit ;(. Maar eh... "boer zoekt vrouw" Marije... dat kan echt niet hoor.... verder: heeeel herkenbaar allemaal.... structuurkip alias controllfreak... my middle name! Je bent er alleen nog eentje vergeten dame: dat je een super lieve, toegewijde en kundige moeder van 2 zoons bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach Marije, als dat je enige "minpunten" zijn... je pluspunten compenseren die ruimschoots! je blog doet me zowiezo altijd glimlachen...
    groetjes,
    anoniempje (ja ben een schijtluis wat vrouwen betreft)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Marije,
    Nou, ik vind boer zoekt vrouw ook leuk hoor! En voor de rest zijn veel dingen herkenbaar. Maar of dat nou inderdaad allemaal slechte karaktertrekken zijn? Gelukkig worden ze gecompenseerd door ook heel veel leuke en goede eigenschappen, dus komt het allemaal nog best goed.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha teveel achter de computer. Ik zie het resiltaat Marije. wat een inspiratie heb jij zeg! Goeie zelfreflectie, Wel lekker dat je zo goed kan schrijven. Ik vond het trouwens erg gezellig gisteren. Hopelijk de volgende keer met Thabang erbij. Lijkt me naar dat je zoon zo ver weg zit, en dan ook nog die onrust daar. We duimen voor jullie!

    Gr Loes

    BeantwoordenVerwijderen