Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 23 augustus 2011

Mijn laatste werk

Wat blijf ik het heerlijk vinden om te schilderen.
Vaak werk ik in opdracht, zoals deze (geboortekaart naschilderen):



De afgelopen tijd heb ik nauwelijks nieuw werk gemaakt, maar nu had ik ineens tijd én zin!

Ik ben vaak erg precies en netjes aan het schilderen. Nu had ik vorig jaar bedacht dat ik maar eens een wat 'lossere stijl' moest bedenken, waarbij ik niet met mijn neus 2 centimeter boven het schilderij hoef te hangen en waarbij ik niet in opperste concentratie moet blijven .......

En wat is het resultaat?




Nog preciezer dan ooit met al die streepjes ..... ik moet 2 of 3 laagjes per kleur schilderen en mag nog geen millimeter afwijken, dit was niet de bedoeling!

5 opmerkingen:

  1. Superleuk!!!! Thabang krijgt vast en zeker ook zo'n geweldig kaartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik vind die schildpad echt helemaal geweldig!!!

    Liefs,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I want, I want, I want one toooo!!! Oooh... zodra bij mij (eh... ons?) de kinderkamer wordt ingericht, gaat er een telefoontje richting Hellendoorn... die vis... te GEK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke schilderijtjes dit!! Webwinkel beginnen????
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk die vis! Zodra er bij mij ook een kinderkamer in te richten valt kun je een bestelling van me verwachten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen