Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 30 augustus 2011

Nieuwe schilderijen



Weer twee nieuwe schilderijen klaar! Ik ben er blij mee, maar wat zitten hier veel uren in. Ik ben normaal van snel en efficient werken, maar snelheid is bij dit soort schilderijen niet te doen!




Het formaat is 40 cm x 120 cm en het schilderij kost 95 euro. Dat klinkt natuurlijk héél duur! Maar je kunt beter automonteur worden, hoor!

Een automonteur vraagt bijvoorbeeld 42,50 euro per uur aan arbeidsloon en dan komen daar nog eens de materiaalkosten bij. Dus als er 6 uur wordt gewerkt aan de auto levert dat al snel 255 euro op en daarover komt dan nog eens BTW, dan zit je al boven de 300 euro alleen aan arbeidsloon (zonder materiaal).
Als je mijn arbeiduren gaat uitrekenen kom ik op minder dan een tientje per uur uit .... helaas.

Miljonair ga ik er niet van worden, maar het is wel 100% passend bij mij!!


100% stamp


2 opmerkingen:

  1. Hi Marije,

    Wat een super leuke schilderijen. Als de tijd daar is, klop ik denk ik bij je aan voor een aanwinst op de kinderkamer.
    veel groeten Suzane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer zo leuk! Enne, ik denk dat je best wat meer mag vragen hoor! (maar niet aan mij natuurlijk :-) )

    BeantwoordenVerwijderen