Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 9 augustus 2011

De spanning stijgt .....

Ik werd vandaag gebeld door Kind en toekomst!
Mijn hart bonkte in mijn keel …. maar helaas, dit was niet HET telefoontje om af te reizen.

De Immigratie- en naturalisatiedienst heeft namelijk de leges tarieven voor aanvragen om in Nederland te mogen werken, studeren of een gezin te vormen of herenigen per 1 juli 2011 verhoogd. Thabang heeft een Machtiging tot Voorlopig Verblijf (een inreisvisum) nodig om naar Nederland te kunnen. De kosten voor een MVV zijn met 619 euro gestegen (nu 950 euro)! Ik kan deze week dus een extra rekening verwachten. Zucht!!

Logo IND
 

Wat wel heel fijn was dat ze kon vertellen dat de procedure goed verloopt en dat Thabang door de rechtbankprocedure is gekomen! Wat een mooi nieuws! Thabang is nu officieel mijn zoon!
Waar het nu op vastzit is het paspoort! De paspoortboekjes zijn namelijk op in Lesotho! Als dit geregeld is gaan we!!! De spanning stijgt …..


Stethoscoop hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten