Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 3 augustus 2011

Leuke uitspraken




Ik heb de afgelopen jaren de grappige en mooie uitspraken van Sam bijgehouden:

  • Maar wij hebben toch een Nederlandse bulldog?
  • Zullen we nog een keer pantoffeltjes eten? (poffertjes).
  • Sam vraagt of ik hem op de bank wil gooien. Ik zeg: je bent toch geen bal? Jawel, ik ben Sambal.
  • Tijdens het kwartetten zegt Sam steeds: ik heb kroket!
  • Tijdens het bidden zegt Sam: in de naam van de vader, de zolder, ….
  • Huilend roept Sam: ik wil ook borstels (borsten), net als mama.
  • Sam bijt op z’n tong …. ja, maar mijn tanden kunnen toch niet zien dat mijn tong daar zit.
  • De smurfen en karnemelk (gargamel).
  • Oma en Sam zijn mij aan het uitzwaaien, zegt Sam: veel sex mama (= veel succes, mama).
  • Ik denk dat je écht ver moet rijden naar de hemel.
  • Mijn slokdarm rammelt.
  • Bij ’t invullen van een vriendenboekje: kleur ogen: blauw met wit.
  • Sam is maar een klein beetje verliefd op oma, want oma is al getrouwd met opa.
  • Maar dat kan wel in je blote kleren, hoor (nakie)
  • Zullen we alleen moedertje gaan spelen (tsja, met zo’n voorbeeld?!).
  • Vriendenboek: broertjes: …. die moeten nog uitkomen.
  • Sam tegen oma: wat is dat eigenlijk, oppositie?
  • Als ik mezelf aan het tekenen ben ... maar mama, zo zie je er in het echt niet uit (helaas heeft Sam gelijk)
  • Ik zeg tegen Sam: baby’s kunnen nog niet zitten. Sam: jawel, ze zitten toch in de buik.
  • Oh, mama, zullen wij ook een keer vergaderen?
  • We zijn nu binnen de bebouwde toekomst.
  • Mama, je zingt een beetje te hoog (lees: vals).
  • Wat zijn dat voor een blauwe sliertjes (adertjes) op je tong?
  • Mijn hersens hebben morgen pas Moederdag.
  • Zijn we in het bos aan het wandelen met de hond, komen we een vrouw tegen. De vrouw zegt dat ze al een oude hond heeft. Hoe oud ben jij, vraagt Sam. Ik ben al oma, zegt de vrouw. Sam: Je ziet er ook uit als een oma!
  • Wat is eigenlijk schijtkunde?
  • Maar computers weten niet alles, ze weten niet hoeveel ik van mijn mama hou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten