Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 29 mei 2012

Haren


Ik heb niet zoveel met haar. Mijn eigen haar is zo saai, dat zit bijna het hele jaar in een staart!
Sam's haar is niet voor niks zo lang (en pfff, wat vond en vindt hij de kapper verschrikkelijk).

En dan nu Thabang .... kroeshaar! Daar komt vast de uitdrukking met de handen in het haar zitten vandaan!
Kammen is onmogelijk!
Er blijft van alles inzitten, vooral hondenhaar, pluisjes, eten, vuiligheid en zand! Soms zelfs héél véél zand:


En denk je dat je het er zomaar uitkrijgt? Niks, hoor!
En het is niet alleen zand, zijn haar lijkt soms wel een complete wateropslag! Dan denk je dat z'n haar al droog is, stroomt er gewoon 10 minuten na het douchen nog water tussen al die krulletjes vandaan!

Elke ochtend ga ik met een speciale spons met speciale lotion over zijn haar. Om zo een soort twists te krijgen. Werkt prima en ik ben tevreden! Thabang vindt het allemaal wel best (hij wil zelfs zijn oren gedaan hebben). We zijn nog niet aan een kapperbeurt toe, dus voorlopig gaan we gewoon zo verder!
Hier een filmpje, met dank aan Sam die het op de camera vastlegt!





1 opmerking:

  1. wat is 't toch een heerlijk kind Marije... telkens weer genieten van de foto's en filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen