Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 24 mei 2012

Update

  • Het gaat hier een stuk beter dan vorige week.
  • Ik ben er niet zo dol op, maar we zijn met Thabang voor het eerst naar de kermis geweest. Thabang en Sam mochten 2 dingen kiezen waar ze in wilden. Heel leuk! En Thabang is nergens bang voor! Sam had z'n zakgeld mee en trakteerde op een extra motorritje voor Thabang. Thabang wist helaas niet dat je gas moest geven en Sam mocht niet assisteren van de kermismensen, dus ben ik maar achterop gejumpt!

  • Thabang had van een vriendin van mij een soort appelboom gekregen met 10 uitneembare appels. Elke keer als 'ie nu 'lief' gaat slapen mag hij een appel in de boom hangen. Als de boom vol is mag hij een autootje uitzoeken (lang leve de beloning, het werkt nu nog, er zitten al 5 appels in de boom).
  • Toen de onderbroek van Thabang nog droog was gebleven (ik blij) zei hij: "droog, geen regen in onderbloek!"
  • De muggen kunnen de slaapkamers niet meer in, de horren zijn klaar!
  • Het is prachtig weer en laten we nu alledrie fan zijn van de hangmat! Heel relaxed!

  • Gelukkig geen spoedklussen, maar wel weer een paar interessante opdrachten gekregen: muurschildering, geboortekaart ontwerpen en meubelset beschilderen.
  • Afgelopen zondag was er veel onweer, echt hard. Thabang kwam gelijk z'n bed uit en was doodsbang. Hij zat helemaal om me heen geklemt! Toen er woensdagavond rond bedtijd weer onweer was hebben we er een logeerpartijtje van gemaakt: Thabang mocht bij Sam op de kamer slapen, kom ik weer aan met m'n kansloze ideeën! Maar ze gingen gelijk slapen .... wie had dat gedacht??
  • Nog 2 nachtjes en dan komt Lerato naar Hellendoorn om te spelen, we hebben er zin in!
  • Hier een foto van de muziekles:
  • Mooi weer betekent ook veel naar het Lage Veld (recreatieplas), een zwembad(je) in de achtertuin en ijsjes eten, mmm. En helaas ook zweet! Vooral Thabang, het loopt in straaltjes van zijn gezicht af.
  • Op het kinderdagverblijf kan Thabang op dit moment z'n draai niet vinden, het gaat heel wisselend. Als ik dan uitleg dat mama moet werken en een beetje geld moet verdienen, vindt 'íe het maar niets! Sam legt dan even haarfijn uit dat we anders geen boodschappen kunnen doen en dat we dan doodgaan ...... 
  • Dat hij ook leuke momenten beleeft en zich helemaal uit kan leven, dat zag ik toen ik via een webalbum van het dagverblijf deze foto zag: Thabang als een complete prinses, tsja?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten