Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 18 mei 2012

Mwah


  • Mwah, mwah, we kunnen alledrie ons ritme even niet vinden deze week. We slapen wat minder goed door allerlei goede redenen & excuses. Thabang is 's avonds helemaal niet naar bed te krijgen. En zet het gelijk op het huilen als ik zijn slaapkamer uitloop. Op de kamer wachten tot hij slaapt duurt heeeeeel lang en dan is Sam al die tijd alleen en dat was nou juist de 1-op-1 tijd met Sam. Dus komende week even uitvogelen hoe dit op te lossen. Een goed humeur van ons alledrie zou goed kunnen helpen!
  • Ik heb (bijna) nooit ergens spijt van, maar wel van die stomme horren die ik 2 jaar geleden heb gekocht .... nog steeds horren horror hier! Klusser 1 is er mee gestopt, klusser 2 bekeek de gebruiksaanwijzing en haakte daarom af. Gelukkig doet nu klusser 3 = mijn vader nu een poging om ons deze zomer muggenvrij te maken!
  • De beloningskaart met het eten werkt goed (bord leegeten is 1 sticker). De eerste kaart van 5 stickers is vol. We zijn nu bezig met kaart 2.
  • Er zijn tot nu toe 40.000 pageviews op dit blog, leuk.

  • Thabang heeft stiekem 1 poging tot staand plassen gedaan .... geen druppel IN de pot !!! Wel in zijn shirt, broek, ondergoed, sokken, op de grond en tegen de muur!
  • Muziek op schoot was weer erg leuk. Er werd zelfs Afrikaanse muziek gedraaid (speciaal voor Thabang).
  • We werden deze week ook met muziek wakker gemaakt, er loopt hier altijd op Hemelvaartsdag om 6 uur een hele fanfare door de straat!
  • Sam heeft een 'nieuwe' fiets ..... die andere was echt te klein geworden (gevaarlijk, want knieën tegen stuur en ja, Sam wordt echt groot). Sam is zo blij met z'n fiets! Stoer setje!
  • Lieve uitspraak van Sam: hij kijkt naar het programma "mijn vader is de beste" .... ik wou dat er ook een "mijn moeder is de beste bestond"!
  • Leuke uitspraak van Sam: Doen ze ook weleens een hondenherdenking? En toen speelde hij een complete dodenherdenking na en noemde een paar dooie honden op.
  • Het duurt niet lang of ik kan de leuke en grappige uitspraken van Thabang hierbij voegen. Ik ben nu eerst bezig met een-achter-het-behang-plak-lijst!
  • Thabang is heel bang voor de wind. Nou, wij zijn de wind, regen en hagel óók zat, kom maar op met de lente!!
  • Komende week gaan we voor de 3 R's: rust, regelmaat en reinheid .... helpt het beste!



2 opmerkingen:

  1. Vervelend als je allemaal niet goed kunt slapen... hoop dat de R-en helpen deze week! Bertho zei een keer dat wij wel deel konden nemen aan "mijn vader" omdat ik vader en moeder tegelijk ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marije,
    Als jij mee zou doen met mijn moeder is de beste zouden de anderen geen kans meer maken!
    veel groeten,

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen