Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 22 mei 2012

Thabang-achter-het-behang-plak-lijst


In navolging van de lijst van Sam: een achter het behang lijst van Thabang:
  • Als ik zeg dat Thabang op moet houden met iets en het dan toch nog even snel 1 of 2 keer doet
  • Dat Thabang er telkens met mijn schoenen, slippers of ander schoeisel vandoor gaat
  • Als hij met zijn fiets in mijn mooie bak vol paarse bloemetjes valt (en dan heel hard lacht)
  • Dat ik nooit eens niet op kan letten (dan drinkt Thabang bijvoorbeeld van mijn wijn of van een vaas met bloemen) 
  • Als Thabang en Sam mij om de beurt wakker houden, het lijkt wel of ze het afspreken
  • Mungo is nogal fanatiek met het spelen met takken. Ik had Thabang al 100 keer gewaarschuwd om dan uit de buurt te blijven. Maar Thabang dacht daar duidelijk anders over en pakte een tak .... hij werd volledig omgezwiept. En dan maar huilen ..... 
  • Als hij net een plasje op de wc bij het tankstation heeft gedaan (wat 50 of 70 cent kost), we onze weg vervolgen en dat hij nog geen minuut later moet poepen, heel irritant!!
  • Het lawaai wat hij maakt als hij z'n zin niet krijgt (ik hoop dat ik nog geen gehoorschade heb opgelopen)
  • Thabang is niet bescheiden, hij gaat vaak meteen op ontdekking, wandelt rustig het magazijn van de schoenenwinkel binnen (vaak vinden medewerkers het nog schattig ook ... ik niet!)
  • Als hij een bladzijde van een boek scheurt (alle boeken waren nog heel vóór Thabang's komst, nu niet meer)
  • Laatst hadden we een A4 versierd met stickers en op de keukendeur gehangen, inmiddels heeft hij alle stickers er vanaf gegeten 
  • Als Thabang 's morgens al voor half 9 vies is door regenplassen en modder
  • Als ik aan de telefoon ben, dat staat garant voor kattenkwaad!
  • Als Thabang heel hard aan het huilen is in de auto. Ik vraag of ik wat voor hem kan doen. Ja, zegt Thabang: chocola geven! Ja, daaaaag!
  • Dat Thabang precies met datgene wil spelen waar Sam mee speelt
  • Als ik heb gekookt en hij schuift vervolgens zo z'n bord aan de kant (dan 'kook' ik ook)
  • Dat hij vindt dat stoepkrijt vooral niet iets is voor op de stoep
  • Dat hij gaat lachen als hij een beker drinken omgooit
  • Dat er een halve rol wc papier in de wc is verdwenen bij een klein plasje van Thabang (en dan mag ik eigenlijk nog blij zijn dat de wc nog niet verstopt is geraakt)
  • Dat hij aandacht vraagt door de gordel achterin de auto niet goed om te laten en dat ik dan elke keer moet stoppen om hem weer goed te doen
  • Als Thabang even gaat controleren of mijn schilderij echt nog nat is (ja, dus)


1 opmerking:

  1. oh moet echt heel erg lachen met die van "ja, chocolade geven", geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen