Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

maandag 29 mei 2017

Woehoe, vettte uitdaging!


Jeeeeej, ik ben aangenomen als blogger bij Vettt.nl

Ik moest een proefblog schrijven en die bleek goed genoeg. Superleuk!

Samen met een heleboel andere moeders willen we anderen inspireren. De website is vooral gericht op Oost Nederland. Nu met name rondom Enschede. Daar moet natuurlijk per direct verandering in komen ;-) Ik zal vooral schrijven over de dingen die hier in de buurt van Hellendoorn te doen zijn, maar ook over opvoeding en persoonlijke verhalen (zoals adoptie). De bedoeling is zo'n 10 blogs per jaar.

In april kwamen we al een keer allemaal bij elkaar bij Stoet (horeca in de bieb) in Enschede voor de kick off. We kregen heerlijke cheesecake en er werd een presentatie gegeven. Er moesten foto's gemaakt worden: individueel en van het team .... ieuw, alweer op de foto! Ik kroop lekker achteraan.


Vandaag is mijn 'moment van fame' op Vettt.nl en wordt mijn proefblog gepubliceerd! Woehoe, ik heb er een nieuwe uitdaging bij! Ik heb er helemaal zin in. Kijk op: www.vettt.nl/over-adoptie/

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging. En heel veel plezier (al denk ik dat dit wel goed gaat komen, zolang er geen foto's gemaakt hoeven te worden)!!

    BeantwoordenVerwijderen