Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 23 mei 2017

Project Adopted

Project adopted is online! En ik doe eraan mee. Klik hier voor alle foto's & verhalen. Als je alleen mijn verhaal wilt lezen dan moet je hier zijn.

Niets is zwart wit!

En de adoptie van Thabang heeft mij en Sam juist zoveel kleur gebracht!

Natuurlijk was het 't allermooist geweest als Thabang in Lesotho had kunnen opgroeien in een gezin. In Lesotho worden er vaak lokale adopties gedaan. Voor Thabang was dit helaas niet mogelijk.
Ik ben er van overtuigd dat een langdurige tehuissituatie voor kinderen niet goed is (ook al deden de huismoeders in Beautiful gate nog zo hun stinkende best) en dat een gezin voor een kind in de meeste gevallen beter is. Het blijft dubbel.
Wat hoop ik op een mooie liefdevolle toekomst voor Thabang hier in Nederland. Het is zeker een pad met hobbels en we zijn er nog lang niet. Maar ik heb er al het vertrouwen in!



1 opmerking: