Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

maandag 10 september 2012

Leuk feestje

 
Zondag was dan eindelijk het feestje van Thabang. Hij kon niet meer wachten en was vanaf een uur of 2 's nachts al aan het roepen.

Om half 7 wilden Sam en ik beneden een heerlijk ontbijtje maken. We waren nog niet eens beneden en Thabang vroeg al waar we bleven. Dus ging Sam Thabang entertainen zodat ik ondertussen een heerlijk ontbijt in elkaar kon flansen. Dan lekker ontbijten in bed en cadeautjes geven natuurlijk.

's Middags kwam de visite, zelfs Lerato was er! Voor de cadeautjes had hij geen interesse. Wel voor de lekkere dingen en de taart. Die moesten we natuurlijk samen aansnijden.

Als afsluiting nog even patatjes gegeten en om half 8 lag Thabang uitgeteld in bed. Wat een mooie dag. En hoe speciaal was deze eerste verjaardag in Nederland! Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat hij er niet is!


 

Alvast voorproeven .....


Ook in de klas mochten we een feestje vieren!
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Dat was zo te lezen een hele leuke dag, ook vermoeiend, ook voor jou schat ik zo in pffff!
    groetjes,
    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een leuke dag geweest!!

    BeantwoordenVerwijderen