Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 16 september 2012

Lekker lezen

Wat is lezen leuk! Ook voorlezen. Elke avond lees ik met Thabang een prentenboek. Met Sam heb ik bijna de hele collectie van Roald Dahl gelezen.
Sam en Thabang beginnen elkaar ook al voor te lezen:
 
 

Dit is mijn nieuwste aanwinst: Hieper.
Het is een prentenboek op rijm over een draakje met adhd.


Hieper is een schattig draakje;
alleen een beetje druk,
als Hieper binnen speelt
gaat er – oeps –
wel eens iets stuk.

Hieper is een draakje dat niet stil kan zitten. Als Hieper binnen moet spelen gaat er vaak iets stuk, maar ook buiten maakt hij brokken.
En als hij brult komen er vlammen uit zijn bekje en steekt hij per ongeluk de gordijnen in brand.

Wat moet je beginnen met zo'n druk draakje? De dokter weet het niet. Boos worden helpt niet. Hiepers moeder heeft de oplossing...

 
 
 


1 opmerking:

  1. Fijn dat ze allebei van lezen houden. Ben erg benieuwd hoe het verhaaltje van Hieper afloopt. Lijkt me een leuk boeek, houd ik in gedachten.
    veel groeten, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen