Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 14 september 2012

Over proeflessen, atletiek en van de helling fietsen!

  • Sam doet met 2 proeflessen muziek mee. Hij heeft nu 1 les gehad en het lijkt hem wel wat! Hij moet dan gaan kiezen voor blokfluit, klankstaaf of keyboard. Hij gaat voor keyboard! Binnenkort maar eens op marktplaats kijken of ik zo'n ding op de kop kan tikken.
  • Sam is 's morgens gelijk al topfit en stuurt me om half 8 al door het huis met een zelfbedachte speurtocht (niet echt mijn ideale begin van de ochtend, ha, ha).
  • Sam zit sinds woensdag echt op atletiek! Tijdens het toekijken kreeg Thabang ook kriebels om even een stukje te rennen .... nog een paar jaartjes wachten Thabang!

  • Thabang: "Ik ben allemaal bruin, mam!". Thabang heeft het vaak over zijn bruine huid. Hij vergelijkt zijn kleur met de kinderen/mensen die hij tegenkomt.
  • Toen ik afgelopen week mijn kraam voor de kunstmarkt aan het inrichten was, kreeg ik een afkeurende blik van een voorbijganger ... of ik het witte kleed niet even door mijn schoonmoeder had kunnen laten strijken. Nouja, zeg!
  • Dat fietsen van Thabang gaat hard:
 
  • De tweede schoolweek zit er alweer op! Sam vindt het fijn op school. Met Thabang gaat het ook best goed. Soms staat hij me 's morgens nog wat sip uit te zwaaien. Hij komt blij de school weer uit.
  • Bij de BSO hadden ze een vergissing gemaakt en hadden ze Thabang bijna aan mijn ex man meegegeven. 
  • Het kan nog net ... ijs eten:
  • Sam en ik hebben een nieuw lievelingsspel: ezelen! Hilarisch!
  • Oma ging met Thabang fietsen en ging nog even langs mijn zusje. Zij hebben zo'n steile helling naar beneden naar de schuur. En tsja, Thabang dacht daar wel even vanaf te kunnen fietsen ..... zo de helling af! Hij kwam met een flinke klap tegen de schuurdeuren aan. Fiets kapot en Thabang gelukkig nog heel!
  • Mijn nieuwe baan is zo leuk, ik ben blij met deze switch! Het is wel even bikkelen, maar echt leuk! Samen met Sam heb ik me deze week zelfs verdiept in de mogelijkheden van het digibord (de beamer ging gelijk mijn eerste werkdag al kapot, hij zei 'poef' en toen deed 'ie niets meer, gelukkig hangt er inmiddels een nieuwe).
  • Natuurlijk ook nog even gestemd op woensdag!
  • Thabang heeft 2 paar nieuwe klompen gekregen op zijn verjaardag, echte en klompensloffen. Een groot succes!
  • Ik probeer Thabang's kapsel altijd een beetje met een spons in model te houden (dan krijgt hij dreadjes). Ná het trampoline springen (lees: vooral kopstand doen) onstaat er een compleet andere haardracht: zijn hele kapsel plat van boven, hij krijgt er dan zo'n vierkant hoofd van.   
  • Thabang noemde dit kunstwerk "mooie billen"! 

 
Tot de volgende update!
 


1 opmerking:

  1. Inderdaad prachtige billen.... :-)
    en die opmerking van dat kleed strijken,.... hilarisch!! sorry, maar lag in een deuk. Strijken is één, maar door je schoonmoeder???? whahah!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen