Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 16 december 2012

Openhartig

Af en toe schaf ik iets aan wat ik kan gebruiken als kindercoach. Natuurlijk eerst even uittesten op mijn proefpersoon Sam! Dit keer waren dat de kaarten van openhartig:




Praatjes genoeg met je ouders, je buren, de juf of je vriendjes... je hebt het samen heel gezellig, maar wat weet je nou eigenlijk echt van elkaar? Laat je verrassen en leer elkaar (nog) beter kennen met Openhartig Kids door 100 boeiende vragen en grappige uitdagingen.

Het is geschikt voor 2 of meer spelers vanaf 7 jaar (te bestellen via bol.com voor 8,99 euro).

Nou heeft Sam sowieso al een heleboel praatjes en vraag ik al vaak van alles, maar dit zijn toch weer een ander soort leuke, grappige en interessante vragen! We stellen elkaar om de beurt een vraag. Leuk voor tussendoor of tijdens het eten (weer eens wat anders dan vragen wat hij op school heeft gedaan).

Hier een paar voorbeelden:
-Als je naar een andere planeet zou gaan en je zou vier mensen mogen meenemen, wie zou je dan meenemen?
-Wat is het gekste dat je moeder ooit gedaan heeft?
-Zou je op tv willen komen? Zo ja, in welk programma?
-Ga met de medespeler rechts van je op je rug liggen met jullie voeten tegen elkaar. En fietsen maar!
-Met wie zou jij een dag willen ruilen?
-Welke voornaam zou je voor jezelf gekozen hebben?
-Zou je ooit een tatoeage of piercing willen hebben? Waarom wel of waarom niet?
-Welk rapportcijfer geef je jezelf voor hoe je eruit ziet op dit moment?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten