Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 23 december 2012

1 jaar geleden




Het is alweer 1 jaar geleden dat we de ontmoeting met Thabang hadden. Poehee, wat was ik toen zenuwachtig. 
En wat was het mooi! Het voelde gelijk zo goed!
Thabang klampte zich helemaal aan me vast en wilde me niet meer loslaten (en wij hem ook niet!)

Vandaag precies een jaar geleden
We hielden je vast om nooit meer los te laten!

Vandaag precies een jaar geleden
Werden wij met z'n drietjes een echt gezin
Voor altijd aan elkaar verbonden
Een nieuw begin!

Vandaag precies een jaar geleden
Je bent mijn eigen kleine zon
En ik denk dankbaar terug aan een jaar geleden
Toen mijn leven als jouw mama begon …..


 
 
 
En als je dan terugkijkt naar het afgelopen jaar: zo speciaal en vooral erg mooi en fijn! Veel gebeurd, geleerd en gedaan! En ook veel genoten! Nu lekker samen de toekomst in!

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat snel gegaan zeg..prachtige foto's die blijven ontroeren. En wat een mooi gedicht zeg!!! Hij hoort bij jullie.fijne feestdagen. Liefs sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat een jaar snel om! Een jaar geleden zaten we heerlijk in het zonnige Lesotho en zag ik jou, je zus en Sam samen met jullie mr Happy, Thabang. Zo bijzonder om jouw eerste dag als mama van Thabang van zo dichtbij te hebben meegemaakt. groetjes Mariella

    BeantwoordenVerwijderen