Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 28 november 2012

Help!

Help!
Ik heb op dit weblog mijn maximale opslagruimte voor foto's bereikt (1 GB).
En nu? Eigenlijk geen zin om maandelijks te betalen .......
Maar ik kan toch niet verder zonder plaatjes en foto's toe te voegen?
Ik ben juist vóóral visueel ingesteld. Ik speur de hele dag naar mooie dingen: plaatjes, kaarten, logo's, de natuur, etc, etc.
Dus nu maar even een animatiefilmpje: lief en vooral erg mooi.
Ga ik ondertussen een oplossing zoeken voor mijn weblog!


2 opmerkingen:

  1. Hi Marije,

    Jeetje, balen! Mocht je het antwoord weet, hoor ik het graag.
    veel groeten Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Marije,

    Het filmpje is niet meer beschikbaar...

    Groet!
    Paulien

    BeantwoordenVerwijderen