Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 19 juli 2012

Vakantie


Jippie, we hebben vakantie! 6 weken genieten met z'n drietjes.
Hier een paar van onze plannetjes:
  • Naar het avonturenpark met Suze
  • Cakejes bakken
  • Kanoën
  • Veel boswandelingen
  • Niksen
  • Knutselen, kleuren, kleien 
  • Zwemmen (in tuin, Lage veld en in de zee)
  • Opruimen kleding (Thabang groeit hard!), schuur, zolder, keukenkastjes en nog een 'paar' (veel) plekken
  • Fietsen
  • Nachtje met oma weg (Sam mag 1 nachtje en Thabang mag 1 nachtje mee)
  • Luieren 

  • Fotochaos ordenen (in boeken en op de computer)
  • Picknicken
  • Kinderboerderij
  • Voorbereiden op mijn nieuwe baan
  • Bij mooi weer een paar dagen op boot verblijven met Ilja in de Biesbosch
  • Feestjes vieren
  • Lezen
  • Veel ijsjes eten
  • En nu komt het ....... 5 dagen in een caravan op camping de Eikenhof in Paasloo! Wat zullen Sam en Thabang dat gaaf vinden!


(ik denk dat ik na 6 weken vakantie ook wel weer een compleet nieuwe lijst
met achter-het-behang-plak-momenten kan samenstellen)

4 opmerkingen:

  1. Genoeg leuke dingen te doen lijkt me zo. Een hele fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de vakantie, klinkt heerlijk. Mocht je wat kleding van de hand willen doen, laat maar weten.
    Veel groeten, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lees ik nou echt... fotochaos ordenen? ;-)

    gr.
    Joost

    BeantwoordenVerwijderen