Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 3 juli 2012

1e keer school, slik



Vandaag mag Thabang voor het eerst even komen wennen op school. Met zijn spiksplinternieuwe tas gingen we op weg.
We vonden het spannend, het is geloof ik wel even slikken voor ons allebei.

Thabang ging aarzelend (en vooral heel hard knijpend in mijn hand) naar binnen. Een nieuwe klas, al die nieuwe kinderen en een nieuwe juf: juf Corine.

Om 11 uur mag ik Thabang weer van school ophalen. Toen ik door het raam gluurde was hij druk bezig met tekenen op het bord. Thabang heeft het leuk gehad, hij had in de kring gezeten, fruit gegeten, gespeeld en een olifant geschilderd. En de juf vertelde dat hij de hele kralenplank had laten vallen.

Straks eerst nog lekker lang vakantie en vanaf dan elke dag naar school, ben heel benieuwd!






3 opmerkingen:

  1. Wat gaat dat snel zeg!! Geniet nog maar lekker van ze tijdens je ZES weken durende vakantie.
    veel liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW! Wat een COOLE tas Thabang!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar nu eerst lekker genieten van de vakantie!!

    Liefs,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen