Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 17 juni 2012

Vaderdag 3x



Vaderdag, leuk! Mijn vader in het zonnetje zetten! Samen taart eten, wandelen en lunchen bij Woody's.
Sam heeft ook wat gemaakt voor zijn vader, lief! Hij stuurde ook nog een berichtje via mijn mobiel, hier een deel van de sms: hoi papa vandaag is een beetje je geluksdag want het is vaderdag en jij bent mijn vader en daarom heb je geluk. Ha, ha.
De vader van Thabang is een heel ander verhaal. Het zette me de afgelopen week flink aan het denken. Natuurlijk probeer ik hier vader en moeder in één te zijn, maar zo werkt het natuurlijk niet. Iedereen heeft een biologische vader, Thabang ook. En hoe ga je daarmee om? Ik vind het belangrijk dat de biologische ouders van Thabang ook een plekje in Thabang's leven hebben.
En dan stel je jezelf van die vragen: Van wie zou hij dat mooie koppie toch hebben? En de stralende lach? Dat ondeugende karakter? Vandaag zullen we er zeker extra bij stilstaan.
Op het kinderdagverblijf heeft Thabang iets gemaakt voor vaderdag .... dat geven we aan opa, die kan wel zo'n chique zelfgeknipte stoffen stropdas gebruiken!

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd hoe je Thabang's biologische ouders een plek in jullie leven geeft. Ik weet zeker dat je dat op een unieke mannier lukt.
    veel liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen