Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 27 juni 2012

Nieuwe baan!



Joehoe, ik heb een nieuwe baan!
Ik word weer juf!
En wat voelt dat goed!

Ik kom te werken op de Mytylafdeling van Het Roessingh.
Het Mytylonderwijs is bestemd voor leerlingen met een lichamelijke beperking. Het uitgangspunt van het Mytylonderwijs is: Gewoon waar dat kan en speciaal waar dat moet. Doel van het onderwijs is het realiseren van onderwijs op maat, uitgaande van de orthopedagogische en orthodidactische vraagstelling van een kind. Dit gaat in samenwerking met de kinderafdeling van het revalidatiecentrum.

Na de zomervakantie ga ik beginnen en ik krijg groep 3 & 4.
Ik heb er nu al zin in!

 


5 opmerkingen:

  1. wat fijn! gefeliciteerd met je nieuwe baan :)

    Groet Mariella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, een nieuwe baan en wat klinkt het leuk zeg!
    Dat vraagt om een feestje.
    Heel erg gefeliciteerd.

    veel groeten,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs leuk! Gefeliciteerd!
    Liefs,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen