Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

donderdag 21 juni 2012

Nutella!


Wow, mijn zus Judith kwam zondag met een wel heel lekker boekje aan: het Kleine Nutella boekje! We zijn hier alledrie stapeldol op Nutella! Zelfs in Lesotho hadden we het Nutella-schap van de lokale supermarkt geplunderd!

Inhoud Boek:
Naast pindakaas en aardbeienjam staat er heel vaak chocoladepasta op de ontbijttafel. En niet zomaar chocoladepasta: Nutella! De enige echte chocolade-hazelnootpasta uit Italië.
Er is nog zoveel meer mogelijk met dit bekende broodbeleg dan het enkel op je witte boterham te smeren: in dit boek daarom meer dan tachtig verassende Italiaanse recepten. Van Nutella-cakejes tot Nutella-koekjes, en van profiteroles met Nutella tot Nutella-ijs, het komt allemaal aan bod! Voor iedereen die van chocola houdt!



In het begin van het boek wordt de geschiedenis rondom Nutella verteld: een mooi verhaal.
Ik vind het een geweldig boek en wat voor mij vooral érg belangrijk is .... de meeste recepten zijn uitvoerbaar!!

De eerste 3 die door mijn selectieprocedure zijn gekomen en uitgevoerd gaan worden (ingrediënten zijn al in huis!):
  1. Koude pudding met Nutella
  2. Nutella stengels
  3. Taart van pannenkoeken met Nutella
Daarna nog meer dan 77 te gaan ......



En wist je dat er een fanclub is .... http://www.fanpop.com/spots/nutella
En dat er zelfs een wereld Nutella dag bestaat: 5 februari! Ha, ha!



2 opmerkingen:

  1. Kun je die recepten op je blog plaatsen??? Please????
    Marianne (Bertho)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog zo'n Nutella Fan! Ik koop het niet vaak want ik lepel zo een pot naar binnen :-)
    Er is trouwens ook een GROOT Nutella boek.

    BeantwoordenVerwijderen