Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

vrijdag 13 april 2012

Van alles wat



  • Vanaf deze week weer aan het werk. Dan ga ik 's morgens bepakt en bezakt op weg: eerst met Thabang naar het kinderdagverblijf, dan Sam naar school brengen en dan nog met de hond naar mijn ouders! En daarna naar Hengelo voor mijn werk. Als ik er ben heb ik het gevoel dat ik er al een halve dag op heb zitten! En op de terugweg gaat dat natuurlijk net zo.
  • Met het starten van mijn werk sluit ik een periode af .... de mooiste, ontroerendste, roerigste, lolligste, bijzonderste, onzekere, spannendste en blij-ste maanden ooit!!
  • Sam is heel blij dat hij nu iemand heeft die samen de boel op stelten wil zetten: lekker de pyama andersom aandoen!

  • Zaterdag hebben we bij mijn zus Judith in Nijmegen een verjaardagsfeestje gevierd!
  • Voor de 2e keer is Thabang door iemand anders (mijn zusje) naar bed gebracht toen ik een avondje naar het theater ging .... Thabang ging gelijk slapen, wat knap!
  • Thabang zit officieel in de koppigheidsfase (peuterpuberteit). Het is de periode dat de peuter in een sterke wils-ontwikkeling zit. Hij ontdekt dat hij een eigen wil heeft, en dat hij "nee" kan zeggen. Het kind probeert door lang vol te houden of driftig te worden zijn zin te krijgen! Thabang blijkt hier heel goed in te zijn! Ik ook, ha, ha! Maar het valt soms niet mee. En dan zegt Sam tegen mij: "moet je maar even tot 10 tellen, mam!"
  • Mooi om te zien dat Thabang zo gek is op Mungo!

  • Naar het bos is het leukst, zo hebben we vorige week een hele middag in de grote zandkuil doorgebracht, samen met Mariella (zij was ook bij ons in Lesotho).
  • Met een loopfiets het bos in is zelfs nog beter!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten