Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 29 april 2012

Creatief

Sinds Thabang er is komt er weinig creatiefs uit mijn handen. Dit weblog is zo'n beetje het enige. En hier en daar een schilderijtje.

Vanuit mijn werk kwam er laatst een waaier op de markt voor de leerkrachten van leerlingen met communicatieproblemen. Ik heb alle illustraties gemaakt. Toch wel stoer om zo'n boekje in handen te hebben!



Nu op naar het volgende .... een schilderij voor Sam! Ik heb beloofd in 2012 een schilderij 'naar wens' te maken. Nou, het moet een walvis worden en Sam heeft zelf de kladversie/schets gemaakt. Hopelijk krijg ik het voor zijn 1e communie (13 mei) af!

2 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor! Daar mag je trots op zijn!
    groetjes,
    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, wat super dat je deze opdracht hebt gehad, succes met de walvis maar met het voorbeeld van Sam moet het vast goed komen.
    veel liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen