Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

dinsdag 24 april 2012

1e communie: deel 1


Sam gaat dit jaar de 1e communie doen. Ik heb drie voorbereidingsavonden gehad en met Sam werk ik bijna wekelijks uit een map. Afgelopen zondag werden de kinderen die de communie doen voorgesteld tijdens de presentatieviering in de St. Sebastianuskerk in Hellendoorn. Hij moest iets meenemen wat voor hem heel bijzonder is en daarover vertellen. Hij heeft gekozen voor zijn knuffelhond ("ik kan Thabang wel meenemen, die is ook heel bijzonder!"). Sam mocht ook nog voorlezen in de kerk, dat was spannend!
Ik heb me opgegeven voor de versiercommissie .... met een paar anderen verzorgen we de aankleding van de kerk. Het thema is: voel je als een vis in het water. We zijn hiervoor ook 3 avonden bij elkaar geweest en het wordt vast heel mooi.
Op 13 mei is het zover, we hadden nog even een leuke uitnodiging gemaakt voor de mensen die mogen komen, we houden een klein feestje bij ons thuis.



3 opmerkingen:

  1. Spannend voor Sam! Heel lief dat ie ook dacht aan Thabang om mee te nemen. Ben het helemaal met Sam eens, want wat is zijn broertje bijzonder! Alvast veel plezier de 13e! Groetjes Mariella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende tijd voor Sam,
    geniet van de voorbereidingen.
    veel liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje!

    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen