Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

zondag 15 april 2012

Foto's

Denk je 1 keer naar de AH te gaan voor de boodschappen, staan ze daar foto's van kinderen te maken! Nee, niet doen, niet doen, zei ik nog tegen mezelf. Maar na het doen van de boodschappen kwam ik natuurlijk precies langs die fotostand ..... getverderrie! Oké, vooruit dan maar! Ik heb dat ooit ook met Sam gedaan en ik kon me de achterlijke prijzen nog wel herinneren. Dan neem ik bij de ophaaldag toch alleen het gratis exemplaar mee .....
Niet dus! Kwam ik toch met 2 betaalde foto's terug!



Het is ook zo'n lieve mooierd!

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad!

    Marianne en Bertho

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja laat die foto's maar eens liggen!
    veel liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja,is niet te doen! Het is echt een fotogeniek manneke! En prachtig om die brede glimlach en vrolijke twinkeling in zijn oogjes te zien !!

    Liefs,
    Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. groot gelijk Marije, het is echt een beauty en dan kan je die foto's niet laten liggen, ongeacht wát ze kosten... ;)

    BeantwoordenVerwijderen