Welkom op mijn weblog!


Yes, I'm happy
No, my life isn't perfect

woensdag 9 november 2011

Lamboeroe

Wow, ik heb nu een leuk prentenboek in mijn bezit!
En het is mooi geïllustreerd (ik ben jaloers!).
Niet alleen leuk voor als je met adoptie te maken hebt, voor iedereen.

Een verdwaald, eenzaam lammetje staat te blaten: Maaa! Dus als er een kangoeroe die graag een baby wil voorbij komt springen, stopt ze het lammetje gauw in haar buidel. Ze neemt het mee en vertroetelt het als een eigen kind. Maar wat zal er gebeuren als het lammetje erachter komt hoe anders het is dan zijn maaa?


Trouwens, een kleine in je buidel stoppen klinkt wel erg aanlokkelijk ...... ik weet nog wel ergens een klein kereltje!

2 opmerkingen:

  1. Wij hebben het boek ook! Gekocht toen we begonnen met de VIA.... wacht dus al heeeeel lang om voorgelezen te worden! Leuk is ie he!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boek staat nog steeds op mijn te kopen lijstje. Super leuk boek.

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen